| Bezorgd binnen 1 tot 3 werkdagen 🚚 | Gratis verzending bij bestellingen boven de €200,- 📦 | Veilig online of achteraf betalen 💰 |

Garantie & Klachten

Op deze pagina vind je informatie over de garantie van uw aangekochte product(en) en de afhandeling van klachten.


Garantie:

Uiteraard doen wij er alles aan om onze producten in topstaat af te leveren bij u. Helaas kan het weleens voorkomen dat er tijdens transport iets kapot gaat of dat er iets anders gebeurt met het product waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering ons hierover te informeren. Indien het gebrek binnen de garantieperiode valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging van het product.

 

Klachten:

We vragen u om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen. Je kunt onze contactgegevens hier vinden.

Leidt contact met ons niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om het geschil aan te meldingen voor bemiddelingen via Stichting WebwinkelKeur. Het is ook mogelijk voor consumenten in de EU om je klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commisie. Dit ODR platform kun je vinden op http://ec.europa.eu/odr